top of page


Wintercompetitie '26-'27 start op 3 oktober
Het is weer zover. Het nieuwe competitieseizoen gaat van start op zaterdag 3 oktober! SPEM - PETEK treedt dit jaar aan met 7 ploegen. 1x herenploeg in eerste federaal 2x 50+ ploegen in eerste afdeling 4x 'all category' ploegen in eerste afdeling (2x), tweede en vierde afdeling We wensen al onze ploegen succes! Resultaten kan je volgen op onze Facebook pagina of op het mededelingenscherm in de petanquehal.
bottom of page
