top of page


Wintercompetitie '26-'27 start op 3 oktober
Het is weer zover. Het nieuwe competitieseizoen gaat van start op zaterdag 3 oktober! SPEM - PETEK treedt dit jaar aan met 7 ploegen. 1x herenploeg in eerste federaal 2x 50+ ploegen in eerste afdeling 4x 'all category' ploegen in eerste afdeling (2x), tweede en vierde afdeling We wensen al onze ploegen succes! Resultaten kan je volgen op onze Facebook pagina of op het mededelingenscherm in de petanquehal.


Resultaten Wintercompetitie 2025-2026
Hierbij de resultaten van de afgelopen wintercompetitie: SPEM A werd eerste Vlaamse ploeg en sijgt naar de ere-divisie SPEM B eindigde zesde in de eerste afdeling Vlaams-Brabant SPEM C eindigde nipt tweede in de tweede afdeling Vlaams-Brabant SPEM D eindigde negende in de vierde afdeling Vlaams-Brabant In de 50+ categorie speelde SPEM B KAMPIOEN en stijgt naar de Senior League Dikke proficiat aan alle ploegen!


Verboden te roken in de petanquehal enkel buiten in de voorziene zone
De gemeente Kortenberg heeft enkele richtlijnen gedeeld in verband met de toegang en gebruik van de petanquehal. Roken mag enkel buiten...


Parkeren bij de petanquehal en geen toegang voor dieren
De gemeente Kortenberg heeft enkele richtlijnen gedeeld in verband met de toegang en gebruik van de nieuwe petanquehal. Auto’s mogen...
bottom of page
